mariemarcus.reismee.nl

Qatar

Eindelijk na 6 uur vliegen land ik in Doha, Qatar. Gelukkig zat ik tijdens de vlucht naast een spaanse dus was het nog gezellig. Ik ben kapot en zie er niet uit en moet nog is 8 uur vliegen over een uurtje. Gelukkig heb ik nog internet hier. Zodra ik in China ben ga ik de Chinees uithangen en foto's maken, maar hier is dat nog een beetje gekkkk:)
Ik kan trouwens echt niet slapen in een vliegtuig, het blijft bij films kijken en muziekalbums luisteren. Ik kan al die van Adel nu meezingen haha.

Er wordt hier omgeroepen naar mensen die naar Abu Dabhi (of zoiets) gaan, dat klinkt ook niet verkeerd als je aan SATC denkt!
Ik blog als ik aankom in China!

Liefs Marie

Reacties

Reacties

Irene

Heb net van Claire gehoord dat je goed bent aangekomen in China. Dan hoop ik dat je eerst even een beetje kan bijkomen/slapen, zodat je er weer flitsend uitziet en kan starten met dit grote avontuur ter plekke. Bonne chance!
groetjes, Irene

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!